date my ex



sitter och kollar på tv och kan inte sluta bli förvånad över all skit dom
spelar in i USA.

"date my ex:jo & slade" hur sjukt är inte det?

för er som inte sett det handlar det om ett par som gjort slut (jo & slade) som
tidigare var med i en realitysåpa som hette real housewives of orangecounty.
denna nya grej går ut på att ett nytt gäng snubbar varje vecka flyttar in hos slade
och i tur och ordning dejtar jo. patetiskt av slade att ställa upp. då gör man verkligen
allt för pengar om man tänker:
"jaaamen superbra idé att skämma ut mig och visa att jag absolut inte kommit
över min gamla fästmö eftersom jag måste hålla koll på vilka hon dejtar och
dessutom i tv så hela världen kan kolla på"

nej, jag fattar faktist inte. bara sjukt pinsamt att se på ju?

PUSSSSSSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0