en evighet

hoppsan, har glömt bort bloggen ett tag, hehe.

vad har hänt de senaste dagarna i fröken sällbergs liv då?
jo hon har jobbat (och försovit sig två timmar en morgon),
umgåtts med underbara vänner och världens bästa pojkvän.

i natt klockan fyra åkte han iväg till berlin där han och tre kompisar
ska börja sin tågluff, och vara borta i 17 DAGAR. fattar ni? sjutton
dagar utan världens bästa människa. hm. ska inte förneka att jag
var ganska så sorgsen när han vandrat ut ur dörren igår, svårt att
somna om igen.

nu sitter jag hemma hos maria, hon bjöd på frukost i morse och sen
har vi kollat på OC. alldeles straxt ska jag bege mig till ica och köpa
lite jordgubbar och sen åka till västerljung och bjuda min faster på det.

PUSSSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0