en och en halv månad...

 

 

...sen äre dags för skolan igen. :(

här på bilden är lite blandade brudar på skolabslutningen. i går ramlade

det ner lite papper i brevlådan från skolan. hade nästan lyckats glömma det

lite, haha! i år ska de bygga på vår skola så i trean kommer det förhoppningsvis

vara klart (ja man vet ju inte, de brukar ju vara så optimistiska med sina

tidsplaner).

 

kom precis hem från vårdcentralen, och det var gudeslov ingen körtelfeber

eller halsfluss. TACK. fan vad skönt. jag orkar inte bli så där sjuk igen. men

läkaren (som förövrigt var sjukt otrevlig!) sa att virusinfektionen jag hade skulle

ta en bit in på nästa vecka att läka ut. skitsnack, jag är frisk på fredag! senast.

 

nu ska jag bädda ner mig i soffan och dricka vatten, och klockan fyra kommer

kvinnan som ska hyra lägenheten när vi flyttaroch ska typ mäta? hm. 

 

PUSSSSSS

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

bli frisk <3<3<3

2009-07-14 @ 23:18:42
Postat av: Lana

bli frisk <3<3<3

2009-07-14 @ 23:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0