finally!

äntligen fått tillbaka min lilla mac, skönt. hatar mammas tröga PC.

den har hängt hemma hos denna brutta, vi hade den när vi åkte till p&l 

för att kolla på film, då även denna snygga bild togs!

 

helgen slut igen, men den blev riktigt bra. 

efter att ha deppat lite i lördags på dagen mötte jag gulljossan och vi 

gick hem till mig och gjorde i ordning oss, sedan mötte vi rebecca (bilden)

och åkte till Birgers i nyköping där det var GT fest. Blev en mycket lyckad

kväll på många vis, sjukt varmt dock. säkert 40 grader på dansgolvet.

förhoppningsvis kommer lite bilder ut på nätet därifrån, men inte än tyvär :/

första gången jag var "ute" typ efter att inte vara singel längre, kändes konstigt. haha!

 

PUSSSSSS

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0