förändring

japp nu äre dags för förändring.

så fort jag blivit frisk ska jag börja träna som jag gjorde
förut, 3-4 gånger i veckan. mådde verkligen jättebra av
det. mixade mellan gym-styrka, simning, spinning och löpning.

som det ser ut nu så har jag inte tränat på sju veckor...
varit ute och gått typ, men inget seriöst.

ätit alldeles fel också, antingen skitit i det helt för jag glömmer
sånt på sommaren, eller ätit en massa pommes och grejer.
nu ska jag sluta med godis, chips och läsk ett tag och
försöka att dra ner på potatis och pasta.

synd bara att man blir så här peppad när man är sjuk och inte
kan ge sig ut och springa direkt. haha. men nu lovar jag faktist
mig själv - träna och äta bra för att må bättre! inte för att gå ner
i vikt.

PUSSSSSSSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0