godmorgon måndag

 

ny vecka igen, känns som om jag inte gör något. bara sover äter jobbar,

sover äter jobbar, sover äter jobbar....

 

igårkväll mötte jag upp martina och joanna i hamnen där vi satt och pratade

ett tag. sen begav vi oss hem till mig en stund och så kom poppe och filip.

kvällen slutade med film hos poppe, college. ganska bra faktist!

 

nu är det en timme tills jag börjar jobba, 12-17. menningen var att jag skulle

ta en fika med frida idag och sedan åka till fröken rawet i järna och sova över

men känner verkligen att jag börjar bli rejält sjuk. halsen är jätteuppsvullen, usch!

så kanske måste ta mitt förnuft TILL FÅNGA och stanna hemma och vila.

tråkigt, men nyttigt.

 

ska göra mig i ordning, idag ska jag inte komma sent..!

 

PUSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0