halsont

fan halsen gör ju ont :(

 

började jobba i morse åtta, alldeles alldeles för tidigt.

var på väg att försova mig (som vanligt) men som tur var

ringde mamma och väckte mig. så släpade mig till jobbet

och svepte cocacola hela dagen på jobbet.

när jag jobbat kanske en timme kom en kund och började

skälla ut mig för att jag ville ha hennes personnummer då

hon inte hade kod på kortet. kunden verkade ha svårt att förstå

att det inte är jag som bestämmer sånt, utan jag gör bara mitt jobb.

var typ sur resten av dagen pga det, åh blir så trött på sånt!

 

efter jobbet kom martina och vi kilade ner på stan en snabbis,

sedan hem hit och gjorde våfflor, mums!

 

nu har jag precis fixat i ordning mig och snart kommer den kvinnliga

delen ur familjen rawet och hämtar bob (hamstern) sedan ska jag 

ner på grekiska kolgrillen som nyss öppnat här i trosa och 

äta med familjen, sen blire joanna&martini.

 

ha en underbar dag!

dagens låttips:

down med lil wayne och Jay Sean

 

PUSSSSS

<3

 

dagens kläder:

jacka - H&M

klänning - Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0