harry P

JAG HATAR ATT VARA SJUK!

alla mina vänner är ute och grillar och umgås, och jag är as sjuk?

ja min bihåleinflamation är så illa att jag somnar då och då för det gör

så sjuukligt ont. så på nätterna kan jag inte sova, bara hostar.

 

jaja, sjuk blir man ju tyvär. önskar bara att den vore gå över fortare!

 

idag köpte jag två biljetter åt mig och mamma till nya harry potter filmen.

på fredag ska vi gå :) skulle egentligen jobbat men jag kommer inte att

fixa det så som jag mår nu. måste vila!

 

nu ska jag lägga mig i soffan med vaniljte och mintchoklad från lindt och 

ha harrypotter 3,4,5 maraton! haha. tönt-yoyo.

 

PUSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer
Postat av: daniella

haha den var seriöst sämst. Så arg jag var när jag gick från biografen har jag inte varit på mkt länge...hör av dig när du sett den så jag får en smart persons åsikt om saken<3

2009-07-16 @ 22:27:28
URL: http://finest.se/dyrgripen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0