ibland kan det vara bra att vara sjuk

hallå!

 

blev en jättefin dag, säkert 25 grader ute! vaknade vid tio och sen låg jag ute och solade

i ungefär en och en av halv timme. sen orkade jag inget mer, kom på att jag faktist ÄR

sjuk, haha!

 

nu har jag smörjt in mig i body lotion och lagt ansiktsmask och sitter i soffan och tar det lugnt.

jag är en sån där männsika som har svårt att ta det lugnt, även fastän kroppen säger ifrån.

det får jag betala för nu, haha. hostade i tre timmar i natt innan jag lyckades somna. 

 

snart kommer mami med lite paj (vill inte laga något gott själv eftersom jag inte känner någon

smak) och sedan ska vi åka och handla lite på ica. ska handla hårfärg och fixa till utväxten.

 

har bara sjukledigt tills torsdag så fredag betyder jobb, måste bli sjuk!

nu ska jag kolla Oprah.

 

PUSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0