innan det är för sent

 

fick panik idag när jag pratat med farmor - någon som varit en så självklar

del av mitt liv hela mitt liv, är på väg bort. jag blir förbannad på mig själv

att jag inte "tagit vara" på henne mer! att jag tagit henne för givet hela livet

eftersom hon alltid varit så självklar. det finns så mycket jag vill säga till

henne, men att klämma in allt under nästa besök till småland (där hon

och resten av släkten bor) känns nästan som att säga hejdå. och det vill

jag ju inte? 

 

men att gå runt och må dåligt för saker jag inte gjort lär ju inte vara det 

bästa sättet? måste nog förlåta mig själv på något vis. att ångra massor

får varken tiden tillbaka, eller farmor friskare. livet ser ut som det gör

och om man aldrig förlorade dem man älskade, hur skulle man då påminnas

om att älska de man har kvar?

 

börjar alltid babbla så här på kvällarna när jag är trött-pigg. ni får helt enkelt stå ut ;)

PUSSSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0