måndag igen!

ännu en gång börjar en ny vecka, läskigt. för så fort det blir en ny vecka betyder

det att det också blir en vecka närmre skolan, bleeeeh.

 

idag vaknade jag med en snarkande jossan bredvid mig. hon kom hit igår

efter att jag kommit hem från västerljung och så kollade vi på Pearl Harbour

och käkade fett, muums. Martina kom även förbi en stund också (;

 

vi la oss ganska sent, så i morse sov vi till typ kvart i elva. Jag gick upp och

gjorde våffelfrukost och när vi ätit drog jossjoss till jobbet. 

Nu sitter jag här helt färdigfixad och klar, och väntar på fröken Hellstrand

och fröken Auru som fortfarande äter frukost hos Hellstrand. När de är klara

ska vi kila ner till trosa city (he he he ironin) och handla paket åt en viss

dam som fyller sjutton på onsdag.. hehe. 

 

PUSSSSSSSS på er 

<3

 

dagens outfit i konstig pose - ser typ kissnödig ut. hahaha

iallafall:

tröja - gina

shorts - H&M

armband - thomas sabo

diadem - Åhlens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0