mysig dag

godkväll!

nyss hemkommen, och har angelica bredvid mig i sängen, hehe.
efter att jag vaknat och fått frukost hos hunken så åkte jag hem en
stund och packade, ja jag gjorde det faktist! mycket stolt att jag fick
ner allt i min lilla svarta väska + en kudde i också.

när jag packat klart kom elias hit och så gick vi ner på stan en stund,
och sen till jossans jobb. stannade där ett par timmar och drack kaffe
och pratade och sen hjälpte jag till och stänga, sjukt snäll!

nu på kvällen blev det en snabb tur ut och träffa filip och filip :)

nu är det dags att sova, klockan ringer sju i morgon och tio börjar
vi åka. hörs på söndag!

PUSSSSSSSSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0