picknick (stavning?)

gull-ange fick ut mig i solen idag! hon kom hit vid ett och vi packade

min OTROLIGT snygga picknick väska med vattenmelon, jordgubbar m.m

och drog ner till konsum och handlade annat gott, sen la vi oss i 

parken utanför antons, hur mysigt som helst!

 

vid halv fyra hörde min kompis Gina från Södertälje av sig och sa att hon

var här i Trosa, så vi gick och mötte henne på sjökrogen där vi även

träffade beccs, maria och josefin. sedan gick jag gina och angelica och

satte oss på Magnolian och drack kaffe och åt glass!

 

Nu har angelica åkt hem och ätit, och Gina kilade bort till Fyren för att 

äta med sin familj och jag är hemma med ett stort berg med disk som

väntar...hm...

Har verkligen försummat lägenheten nu när jag varit sjuk, aja, bara att 

sätta på sig städhandskarna och ta tag i det!

 

PUSSSSSSSSSSSSSS

<3

 

mys med angelica <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0