SAKNAR'T

fan peace and love var heeeelt fantastiskt! längtar tillbaks!

 

men snart äre dags för ny festival, lite mer än två veckor kvar bara :D

emmaboda, som sagt. ska bli jätteroligt. får hålla tummarna för vädret bara.

 

mina bihåler är ute efter att mörda mig, jävla skit grejer. skulle vilja

slita ut dom just nu. gör så förbannat ont! och ingen smak har jag heller,

kommer fan gå ner massor på att vara sjuk. inget är ju gott eftersom man

inte känner något så man är inte sugen på något. hm.

 

ringde min farmor Alli nyss, 82 år och superglömsk. Hon frågar om typ

sisådär 5-6 gånger på varje grej. Sjukt sorgligt. Hon är en sån fantastisk

människa och har varit en helt underbar farmor. Synd att hon ska försvinna,

och inte då dö utan glömma allt. Då kommer hon ju inte vara samma person?

 

Ska sova igen, är död.

 

PUSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0