solat med min kompis idag (bilden)



jamen tjeeeena

idag mår jag faktist bättre, har solat sen tolv till typ
fyra. utom näre börja regna, då åt jag lunch och kunde
äntligen känna lite smak, yeeeeeeees.

tanken ikväll var väl att jag skulle träffa idioten men han
var tydligen sjuk. det är konstigt det där hur en liten
förkylning kan slå så hårt på män men vi kvinnor
orkar både det ena och det andra utan att
lägga oss i fosterställning och klaga? hm.

så min kväll ikväll blir väl lunchlåda från anton's (lokal resturang)
eftersom mamma skulle ut och käka, och på toppen
av det en tvkväll. eller kanske hyra film? hm. man får
ta vara på ensam tid, även fastän det driver mig
till vansinne för jag är för social. antagligen därför
jag skriver av mig så mycket här, ha ha.

nej nu ska jag sluta
smell ya later

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0