VARMT

klockan är ca tolv, ändå sitter jag i mitt rum och känner
hettan fortfarande, helt galet ju! känns så fint att jag från
och med i morgon börjar jobba 21 dagar med 4 dagars
ledighet när jag vet hur varmt det är! haha.

kvällen blev supermysig. Efter en hel del väntan
på brudarna som jobbar på Trosa Sjökrog, så blev
det till slut uteserveringen på Rhodos, supergott!
åt kycklingsouvlaki och klyftpotatis med tzatsiki.

blev relativt tidig hemgång, eftersom jag hade tänkt
att vända tillbaka dygnet i morgon och gå upp kvart i nio,
så jag hinner med lite saker innan jag ska vandra till jobbet.

i morgon kväll blir det 3-rätters middag med hunken.
ska hämta upp jättegoda räkbakelser hos bella i fiskvagnen
i morgon. GOTT. kan typ leva på sånna, helt seriöst!

dags att sova, eller först läsa igenom bloggar, haha!

PUSSSSS
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0