1 månad

detta tänkte jag ha på mig idag - linne cubus och kjol gina tricot

 

idag är det en månad med robin, så vi ska ut och käka ikväll, mysigt :)

trodde inte att det skulle bli såhär när vi sågs första gången, haha. men men.

 

jobbet idag var segt, steg upp 5.20 så fick stressa till jobbet och stämplade

in 6.01. plockade kollo hela dagen och behövde inte sitta i kassan en enda

gång! skönt. 

plockade tillsammans med b.la. philip idag, och tänkte muntra upp honom lite

för han var så depp på morgonen, så berättade om när jag gjorde bort mig

igår på jobbet, och det skulle jag inte gjort. haha. men såhär  vare i varje fall:

jag satt i kassan, sjukt trött och började tänka på hur SKÖÖÖNT det skulle

bli att komma hem, SKÖÖÖÖNT att sluta. 

så istället för att le och säga:

- var det bra så? 

som jag alltid säger, sa jag helt allvarligt:

- var det skönt så?

 

medelåldersmannen stirrade konstigt tillbaks på mig, och jag kom på vad jag 

egentligen sagt och hur perverst det lät, så jag rättade mig fort och gav han

kvittot fort som fan. haha.

 

och självklart säger philip det till ante, och ja då, då var det ju ute på hela jobbet.

så jag har hört både en och femtio gånger idag:

- Yohanna?!

- Ja?

- VAR DET SKÖNT SÅ?! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

 

jaja, ibland får man väl bjuda på sig;)

ska fixa håret. 

 

PUSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0