<3

(tar samma bild som du hade gjort, men jag tycker den är fin :)

 

Läste precis ditt inlägg fina du. känner bara att jag måste skriva en text om dig

jag med. du är så jävla underbar och mitt liv har inte varit detsamma sen jag 

träffade dig. du lyser upp den tråkigaste dagen i skolan och hittar alltid

sätt att få mig att le. 

 

du är en otrolig människa och jag vet att vad du än tänker ta dig för här i livet

så kommer du att fixa det. och under tiden kommer jag att finnas här, och backa

upp dig till 100 %. du är en av mina närmaste vänner, så mig blir du aldrig av med!

den här vänskapen är för resten av livet, och jag ser verkligen fram emot

att se dig lyckas i framtiden, för det vet jag att du kommer att göra.

 

Jag älskar dig, Frida Linnéa Rawet! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0