6 dagar kvar!

till sommarlov... när man kollar ut genom fönstret är det ganska svårt att tro

eftersom det är depp-regn ute. stackars studenterna som får springa ut i regn!

 

idag hade vi klassens dag på heron city där vi bowlade och åt lunch. jag var inte

helt värdelös på bowlingen idag! haha. fick hela NITTIOTVÅ poäng på sista serien,

och vann över Nahir! ganska stolt. haha!

 

åt världens godaste lunch - sushi. måste säga att herons sushiresturang faktist

är riktigt bra. när jag kom hem tog jag en dusch och la mig och sov, är så trött?

 

i morgon ska jag och gina stå inför lite mer än 300 personer och sjunga. nervositeten

har inte kommit än men det lär den göra. hjääälp.

nu ska jag gå och laga middag åt mig, mamma och lelle är på Bruce springssteen idag!

sen ikväll när robin fiskat klart ska jag leka med honom :)

 

PUSSSSS

<3

 

frige bowlar lika snyggt som jag - med ställning!

lunch med gullbrudarna - my, lana, frida och diana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0