död

jag är så sjukt trött jag vet inte vad som händer med mig jag bara

somnar hela tiden? läääskigt.

 

sovmorgon fram tills 10.50 då det var matteprov, hatar att jag inte

pluggade för kunde ingenting ungefär, men får ju skylla mig själv.

efter provet satt jag och pluggade fram tills vi hade en lektion

om nätmobbning, helt ovärt. 14.30 var det dags för den muntliga

delen av min engelska prövning, den gick väl helt okej tror jag.

 

sen heeeem, sov som en stock hela vägen hem. väntade vid

mammas jobb och gick sen och köpte en tidning och choklad.

nu ska jag koka lite kaffe så jag håller mig levande och 

plugga naturkunskap.

 

PUSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0