du är oförstörd för mig

kom igeeen nurå ge mig lite svensk sommar?!

 

vädret idag var väl helt okej men jag hade föredragit typ 27 grader och strålande

sol. jag kommer ju hinna blekna bort! bläää.

dagen i dag blev skitmysig. jag och josefin tog en kaffe på magnolian och en glass

på sjökrogen och chiiiiillenchilada lite granna. sen gick jag och köpte chirre och gick

till sofia som var hos dallen sen åkte vi till västerljung där helena och hennes mamma

var. så vi hann umgås lite med dem (jag somnade HAHA) innan  vi la oss i soffan och 

dog ett tag.

 

hemma igen och slogs av hur otroligt mycket plugg faktist har... 

- muntlig engelska A prövning

- 2 gånger 3 timmar skrivning engelska A prövning

- naturkunskaps prov - energikällor

- matteprov - sannolikhetslära

- inlämning bilogi/naturkunskap labbrapport 

 

PÅ TRE DAGAR!

 

nej nu blev jag lite smått stressad, dags att plugga lite kanske?

 

SOV GOTT

PUSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0