:)

godmorgon!

 

gösta stog och skrek i morse och ville in i mitt rum så det blev tidig

uppstigning för min del.

 

gårdagen blev mycket bra, började med att jobba hela dagen. vid fem

kom angelica och så shoppade vi lite mat och sånt. när vi gjort oss klara

gav vi oss ut i SPÖREGNET och mötte maria och så vandrade vi hem till

filip. där blev det middag och snapsvisor och grejer. :)

 

sen var det någon som kom på den briljanta idén att åka till vagnhärad,

problemet var bara att när vi kom dit så blev festen vi skulle på inte av osv.

så jag angelica och fillan blev hämtade och körda till min kusins fest i 

västerljung istället. men överhuvudtaget så blev det en riktigt bra midsommar i år  (: 

 

nu ska jag äta frulle, duscha, jobba. wish me luck!

 

PUSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0