going crazy from the moment I met you

hallu!

sången gick väl så där, jag var så sjukt nervös så att jag typ skakade sönder! haha
det var inte bara lite längtan som kom när man såg S06, Na06 & N06 vandra ut ur
kyrkan och lämna gymnasietiden bakom sig. jag vill också!
men två år kommer gå alldeles för fort och när jag själv står där på flaket
och skriker kommer jag nog att ha en liten klump i magen iallafall.

just nu sitter jag hemma hos josefin, hon håller på och fixar i ordning sig. vad som
händer i kväll får vi allt se. i morgon blir det i varjefall gnesta!

hoppas ni får en superfin fredagkväll!

PUSSSSS
<3


Kommentarer
Postat av: mooa

hade du min klänning yohanni?:)

2009-06-06 @ 23:04:58
Postat av: anonym

ehm, tjuven

2009-06-09 @ 09:01:28
Postat av: anonym

ehm, tjuven!!

2009-06-09 @ 09:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0