hallå i stugan

jaaaahaja.
var på vårdis idag. låter himla käckt att säga vårdis alltså.
ja men iallafall jag var där för att dom en gång till skulle
konstatera att jag hade urinvägsinfektion. vad jag inte räknat
med var att den där jävla infektionen hade flyttat sig upp mot
njurarna.

men inte nog med det. den där lilla slemhostan jag trodde
fått för att jag rökte lite för mycket under festivalen (bara cigg mamma)
var tydligen en strupktarr. fint, härligt. en släng av akut bronkit så där
är verkligen det men önskar sig under fina sommardagar :)

nu ska jag fixa i ordning mig sen ska jag och robban dra på
bio. ska säga att jag kanske smittat han med akut bronkit (luftrörskatarr alltså, låter bara coolare)
såhär innan han ska på 2-veckors tågluff. han kommer nog bli
lagom glad. kanske blir jag som får bjuda på middag, he he.

PUSSSSSSSSSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0