HALLÅ


hejhej här står fettot framför pyramiden och ser så där lagom turistig ut.
det enda som saknas är en sån där käck midjeväska och kamera runt halsen
tusan juste, kameran höll ju mamma i just då. annars hade jag den bergis
runt halsen. hohohohohohohoho

värmen här hemma är värre än den var i afrika, HELT SJUKT!
och som grädden på moset har jag gått och blivit sjuk. jaaa du.
det går bra nu, pengarna rullar in som de ska nu. INTE.
jävla skit helvette vad bitter jag blir.

morgondagen som jag tänkt spendera vid Gisesjön med mina bästa vänner
josefin och rebecca byts istället ut till att dö i min soffa i ca 40 graders värme
medans jag kollar på filmer jag redan sett, snyter ut min hjärna och hostar
upp mina lungor.

och besöker vårdis. den där jääääävla urinvägsinfektionen verkar ha blivit värre.
skulle fan inte förvåna mig om den där infektionen vandrat upp mot njur-jävlarna.

vilken bitterfest! - under mina få lediga dagar då jag planerat att bli negerbrun och
tok-pressa utan solkräm och på så vis välkomna hudcancern - så ska jag alltså
ligga hemma. KOM & BESÖK MIG - ska inte smittas. lovar.

PUSSSSSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0