hallelujah

dags för ett dopp snart kanske?

 

måndag igen, veckorna bara går och jag hinner knappt med?

glömde plånboken i morse och såklart var det den tjurigaste tråkigaste busschauffören

så jag fick inte åka med. som tur var skulle mamma på möte med sin revisor i järna så

fick åka med dit. men visst då gick tåget inte förrän om en timme. som tur var mötte

jag becca så fick reda på att en buss gick. tog den och till slut kom jag på tåget till

östertälje.

 

skoldagen var som vanligt, sjukt konstigt att snart sluta ettan? 

efter skolan mötte jag malin i stan och vi käkade lunch (kycklingspett och couscous)

och pluggade fysik! duktigatjejer92. snacka lite skit hann vi med också, haha.

 

när jag kom hem övningskörde jag! fett duktig var jag också. växlade mellan 1an, 2an och

gasade, bromsade och la i kopplingen! haha :D 

 

nu sitter jag och äter jordgubbar och väntar på robin.

 

PUSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0