hard work work!

märks verkligen att sommarlovet börjat! inte pga vädret för

det är ju rent förkastligt! haha förkastligt.. vilket ord.

nej, utan för att jag jobbar som en tooook. men det betyder

cash och det säger man ju inte nej till. 

 

hann vakna med martina äta frukost och göra mig i ordning

innan jag gick och mötte robin och så gick vi en stund på marknaden.

hann inte ens komma in i marknaden innan vi såg blondinbella! haha.

tänkte nästan gå fram och hälsa men vågade inte, haha! så log lite istället

och måste säga att hon är sjukt snygg! hennes garderob skulle

jag gärna överta vilken dag som helst.. ;)

 

jag shoppade inte en enda grej, känns som man sett allting sjuttioelva

gånger eftersom man vandrat där under alla år och det ALLTID är samma grejer, haha!

käkade lunch med robin och hans kompisar och sen gick jag hem 

och sov en timma, och sen jobbet. en massa folk som handlade så det

gick fort.

 

efter jobbet träffade jag robin en stund och sedan gick jag ner till

tivolit. massa folk man inte träffar så ofta så det var ju trevligt :) 

gick hem ganska fort, inte aspeppad att stå och frysa i duggregn.

 

nu sitter jag hemma, ska straxt sova eftersom jag ska upp kl 8

i morgon och...... JOBBA. 10-17. efter jobbet får jag skjuts ut

till västerljung där jag ska umgås lite med kusin sofia och sova över.

 

jaja ska sluta babla nu!

PUSSSSS

<3

 

hihi avslutningsbild igen - skolans klassens kompisar. jag ser lite lurig ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0