jaop

dålig datorbild från gårdagens efterfest at my place.

 

oekj okej, liten uppdatering.

 

jobbet lördags - det gick men jag var inte lycklig alltså. ville mest hem och sova.

när jag jobbat klart i varje fall drog jag hem och sov, sen middag i huset och sen

åkte jag upp till saltskog på jennas och erikas fest. riktigt kul! även fastän man kanske

kände att man inte riktigt passade in bland alla folk med töjningar och grejer, haah!

 

vid halv ett skulle vi ta bussen hem till trosa, men såklart kommer inte bussjäveln eftersom

chauförren "missat" att han skulle köra (vilket jag fick reda på idag då jag ringde och skällde

ut länstrafiken över telefon). så där stog vi, sju pers i ett iskallt södertälje. 

 

ange bestämde sig för att dra upp till stockholm, så då var vi bara sex stycken. då kom linus

mamma och hämtade oss och körde hem oss (ca kl halv 2 på natten,så snällt!).

 

när vi kom hem så drog vi till min lägenhet dit även ben, poppe och rikard kom och sen var

vi här fram till typ fem. på morgonen blev det pannkaksfrukost i solen allihop

sen sola och pizza hos poppe, och sen ut med poppes båt. mysig dag!

 

ska umgås lite nu, och ja nu är jag sur du är dum i huvet.

PUSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0