lalalalaaa

helgen är slut! men det blev en sjuukt bra helg. såg ut att bli en helt

godkänd helg men den blev tipptopp!

började med party hos brottarn i fredags, väldigt konstigt folk och segt

till en början, men sen kom det igång och det var riktigt kul! att sova fem

pers i rebeccas 1.40 säng sen var väl inte lika kul, hahaha!

 

när vi vaknade nästa morgon gick jag upp till min fasters hus och sov

lite i hennes soffa. fick prata ut lite med henne om allt som hänt, inte gråtit

så mycket på länge tror jag.

vid kvart över ett kom min kusin sofia och hennes kompis dallen till björkbacken

och vi käkade lite mat och sov. på kvällen åkte vi in till trosa hem till

sofia&dallens kompisar, väldigt kul! vad som hände sen ska jag inte nämna

på bloggen kanske.

 

nu ska jag ner och möta josefin och ta en fika innan jag ska tillbaks till min faster

och käka sourcream chirre med sofia, muuuums!

 

 

PUSSSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0