mysig dag

efter att ha vaknat upp bredvid världens snyggaste så blev det

käk på stan och shoppa fiskegrejer (ja inte till mig om du trodde det).

sen hem, duscha och dra till frisören. färgade det grönt. lite neon så där.

 

sedan  träffade jag jossan & co nere i hamnen, och fick vänta tills

rebban jobbat klart. då blevre tacos i västerljung muuuuuums.

kvällen blev volleyboll i hamnen med en massa folk och björn.

björn var en skiiiiithet indier som talade ren svenska. 

eller han kunde säga att han ville ha det i påsen i varje fall, det kommer

man långt på här i sverige. han jobbade på kittysmode också, där han

även sov ibland. kul kille alltså.

 

nu ligger jag i sängen med beccis och myser grrrr.

jobb i morgon, jag kommer dö. bleh.

 

midsommar 09 kommer bli grymmmmt. längtar som en jävel (beccis längtar också)

det blir långbord med de närmaste och grilla muuums. kommer bli great.

 

PUSSSSSSSSSpåre

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0