no more homework

kom precis hem från robin, vi kollade på den här filmen. den är lika underbar

vareeenda gång. finaste kärleksfilmen någonsin ungefär

 

sista skoldagen i ettan känns riktigt skönt att vara över med. för min del blev

det två prov i rad... nk och engelska. sen drog jag och kjelle upp till

stockholm  för att hitta midsommar/avslutningskläder.

hon köpte en skitsnygg klänning och jättesöt kjol, och jag en jeanskjol, jack/tröja

och lite smågrejer. mysigt!

 

inga mer prövningar, prov, skolarbeten eller läxor på NIO UNDERBARA VECKOR

nu är det dags att återvända till jobbet på ica istället, jipeeeeee.

 

ska lägga mig nu, i morgon blir det faktist avsluting, fika med tjejerna

och sedan parteeeeeey med ettorna.

men först en dusch, inte lukta usch! ;)

 

PUSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0