PEACEANDLOVE

JAJAJAJAJAAA vi åker idag! när är inte bestämt men i kväll i varje fall :D

 

hade en jätte bra dag med världens finaste pojkvän igår.

när han slutat jobba åt vi middag och sedan glass på fyren och hade

jättemysigt. han är bäst även fastän jag blir sur jämt, haha!

 

idag vaknade jag halv tio alldeles ensam, så gick upp och gick 

till maria där jag fick frukost i solen och efter att ha handlat paket

åt kusin anna så vandrade jag och marre till västerljung (ca 6 km)

och när vi kom fram så låg jag och marre och beccis på beccis baksida

och solade hela dagen, GAAAALET skönt kan jag ju säga.

 

nu kom jag precis hem, fick skjuts av robban så jag hann säga hejdå till honom

också, hann ju bara ses i två dar efter han kommit hem från norrland där han 

var i typ fem dagar, och nu åker jag iväg fem. men men!

 

nu ska jag klä på mig och packa klart sen blire grillparty i vljung och sedan P&L!

ha en underbar helg, hörs på söndag! :D

PUSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0