rapapapa

jag börjar bli sjuk, riktigt sjuk. ont i lungorna när jag andas

och hostar och snorar. BLÄ. kan seriöst inte vara sjuk nu,

har alldeles alldeles alldeles för mycket att göra.

 

dagen började med att jag "tog lite ledigt" fram tills 10.00 då jag

satte mig på bussen och pluggade Naturkunskap. När jag kom upp

kopierade vi lite grejer sen åt jag pannkakor skitäckliga med lingonsylt,

och detta betalar jag 2000:- kr per termin för? eller okej inte jag, mamma.

men det hör inte till saken, haha.

 

resten av dagen bestod av en jävla massa sittande framför datorn med

labben, prövning och as roliga teatrar med n08.

 

åkte hem vid 17.22, hemma halv sju och hann typ äta och duscha, sen kom

robin och så har jag varit där hela kvällen. jag har världens bästa pojkvän 

kan jag ju säga. han är bäst på alla sätt och vis <3

 

nej nu ska jag plugga vidare, sen matteprov i morgon jippieeeeeeeeeeeeeeee

döda mig

 

PUSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0