the best days of my life

peaceandlove, vilken festival. aldrig varit med om så mycket trevliga
glada roliga människor på en och samma gång! temperaturen låg
på 30 grader varje dag och artisterna var helt underbara.
jag såg: lars winnerbäck, promoe, timbaktu, the sounds, hoffmaestro m.m.
SJUKT BRA DAGAR! hade med mig världens finaste trosabrudar också som
gjorde det as bra också.

fick urinvägsinfektion och låg på sjukhus ett par timmar, det var nog det
enda som var jobbigt under min festivaltid, och att vakna upp genomstekt
i ett tält i ca 45 graders värme, hahahaha!

men jag kan inte sluta säga hur bra det var, för det var det verkligen. helt otroligt!
snackade med henke om att dra till hultan om två veckor. HOPPAS.
men till peaceandlove nästa år, ska jag garanterat<3

PUSSSSSSSSSSSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0