torsdag torsdag torsdag <3

på torsdag sitter jag, denna brud och herr granander i husbilen på väg

upp till Peace&love-festivalen i Borlänge. Blev en massa strul med biljetten

igår men ringde tickster idag och ordnade det, sköööönt.

så det blir torsdag,fredag,lördag tältliv med alla underbara brudar, i tropisk 

värme (ja det ska bli typ 25 grader i borlänge!!) och en massa bra musik.

lite bitter på att jag missar hoefmaestro på onsdag, men men. sådant är livet.

 

nu ska jag snart sticka iväg och jobba, sen ska jag sova och gå upp igen kl kvart

i fem i morgon och jobba 6-14. sen tänker jag nog åka upp till allsången i morgon

kväll. och glömma lite. för just nu vet jag inte vad du håller på med. 

 

PUSSSSSSSS

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0