trött!

kom precis hem från jobbet. blev en och en halvtimma extra 

eftersom en tjej på jobbet fick problem i familjen, så jag sa att 

jag lika gärna kunde stanna kvar. kan ju ändå inte hitta på något

ikväll eftersom jag ska iväg till stället i morgon  kl halv sex igen.

 

supermycket folk idag så vi fick lov och stänga tidigare usch!

 

blir ingen allsång i morgon :/ det är ju den 23e i morgon vilket jag

trodde var onsdag, och då har jag och robin en månad. inget speciellt

tycker ni kanske, men för mig äre väl de. aldrig varit så där seriös med 

nån innan. 

 

har börjat packa ner kläder till P&L - men det är svårt. inget för snyggt eftersom

allt lär bli ner-svinat, men man vill ju inte gå runt i en sopsäck heller så..

 

nej nu äre dags att sova. måste va glad & pigg i mrogon, vart sur länge nog nu.

 

PUSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0