why why why

jag vet att jag är otroligt skitsnygg när jag är lite onykter. jossan är alltid snygg. fusk!

 

hjälp vad hungrig jag är. men jag vågar inte gå ut och hämta nått

för då kommer mamma tjura i morgon när jag försover mig och säga

"MEN DU GÅR JU ALDRIG OCH LÄGGER DIG!"

och då säger jag:

"jag sover ju jämt"

då säger hon:

"NEEEEJ JAG SÅG ATT DET LYSTE FRÅN DITT RUM"

då svarar jag irriterat:

"meeeh. tyst"

sen är vi tok-tjuriga hela dagen.

 

kort sagt, bäst att hungra ihjäl på mitt rum!

 

i morgon ska jag bowla sönder min klass, mohaha

(för er som inte känner till mina bowlingskills så kan jag säga

att de är typ obefintliga. jag fick 30 p på två serier sist. ha ha ha ha)

 

nej jag hungrar loss nu. värt lite tjureri. undra om det finns nån kladdkaka kvar?

 

PUSSSSSSSSSSSSS

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0