äntligen helg, igen

kom nyss hem från tjejmiddag hos tjejen i mitten, josefin moberg. myspys.

temat var rosa så alla brudar var rosa, men mest var nog beccis. 

vi fick nudlar, rosa godis och kladdkaka, och rosa bål. riktigt gott!

 

skönt med helg, fast den här veckan har verkligen gått sjukt fort. 

den här dagen började med geografiprov vilket inte är det roligaste jag vet,

orkade verkligen inte. så efter en halvtimme lämnade jag provet och gick. det

får gå som det går. tror det är ett tecken på att jag är skoltrött, att jag skiter i 

resultaten numera. när jag gick i nian var jag jättestressad och jättenervös

inför varje prov. nu får det gå som det går. konstigt det där, när det egentligen 

är nu som det "gäller" egentligen. 

 

jaja, 

 

i morgon blir det shopping med frida och hennes mami i skärholmen, det ska bli

mysigt. borde väl egentligen spara till prag, men spara är tråkigt och shoppa är kul.

ska soooova, för lennart och eric kommer och hämtar upp mig redan 9.15 i morgon...

 

ha det bra,

pusss

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0