egypten!!!

jag har det underbart!! solar och har det bast vare dag!\
har traffat en tjej som heter sanna fran falun som jag hanger
med om dagarna, vi har skitkul. att vara svensk har ar fan inte
latt. alla egyptier ar galna och jag har en snubbe som foljer
efter mej. han ar serivtor och heter rabbin typ, eller robin+ vet ej riktigt
han vill att jag ska folja med han pa en massa saker hela tiden, haha.

nyss sa var jag och sanna pa en ormshow, och dom sa at oss att
ga upp pa scenen och vi tankte att vi kan ju inte saga nej.
da lagger den laskiga kvinnan en orm runt halsen pa oss!!
jag fick en laskig kobra, hjaaaalp.
den liksom kramade runt halsen pa mej, superlaskigt! fick panik
och bad henne att ta bort den, da skratta hon! till slut tog hon bort
den och jag bara skakade.

jag har shoppat lite granna. men vart man an gar sa maste man
pruta jattejatte mycket. man ska pruta ner det till typ 90 procent
vad saljaren sager. jag klarar det typ inte for jag kanner mig sa
dum haha. men jag har kopt ett par bla converse och en vattenpipa! sa
nu blire massa vattenpipa nar jag kommer hem allihop!

pa tisdag ska vi aka till Kairo pa en endagsresa! ska se oknen och alla
pyramiderna. ska bli superkul! och pa torsdag ska vi ut och snorkla
med bat.

i morgon ska vi sooola garnet, och lite senare aker vi nog in till bazaren
i El Dahar och shoppar lite.

nu skriker den galna araben pa internetcaf=et att det ar dags att gaaa...

kasnke loggar in nan mer gang. ha det underbart allihop, SAKNAAR ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0