ett år går fort

tänk vad ett år går fort...

 

känns som alla spridits till olika håll och de som inte gjort det är kvar, och för 

ett år sen kändes det omöjligt. konstigt det där.

 

idag började dagen med nyköping, efter det åkte jag till skolan och hade matte

och åt lunch. sen väntade jag tills två och gick på ett möte. helt ovärt. mötet var

typ 10 min. haha. när jag kom hem satte jag på mig träningskläder och drog ut och sprang med

mattis. sprang lngst vattnet idag, jätteskönt vare. fast nu har jag världens träningsvärk.

imorgon ska vi ha första träningen med skollaget! men det blir nog bra. (:

 

ska käka fisk nu. jörgen (mentor) säger att man blir smart av fisk (Y)

om exakt två veckor så är vi i malmö nu! på väg till prag alltså.

 

PUSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0