femton dagar kvar till prag

dagens låt: beyoncé - broken hearted girl

 

två veckor och en dag kvar tills Tjeckien, längtar!

att komma tillbaks till skolan en måndag är ju inte höjdpunkten på veckan, men 

i morse var det ganska varmt och lite soligt så lite gladare blev man ju. 

i skolan blev det spanska, biologi, fysik och svenska. 

efter skolan missade jag bussen hem för pendeln var sen. kollektivtrafik är skit.

när jag kom hem till trosa åkte jag till gymmet och la mig i solariet, och somnade.

när jag vaknade var det kallt och solariet var avstängt så jag kilade upp och gymmade

i en dryg timme. var smått nervös eftersom jag knappt tränat på fyra veckor. men 

dra på trissor, jag slog min ro-tid med 10 sekunder! nu kan jag ro 2 km på 10 min och 20 sek!

inte illa inte, för och vara blekfet fjortis (:

 

efter gymmet tog jag en kort prommenad med josefin, och gick och hämtade kinamat

till mig och mamma. nudlar med kyckling, mums!

 

i morgon ska vi få reda på grupperna vi ska va i under dagarna i prag, och så slipper

vi geografin! Tisdagen kunde inte börja bättre. efter skolan blire hem käka gröt 

och åka till spinningen med mattis :D längtar lite, spinning är så kul!

 

PUSSShej.

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0