fredag

fredagen idag var väldigt lugn, stannade bara i skolan tills halv två,

sen åkte jag in och mötte maria och josefin inne i södertälje och så shoppade vi

lite granna. köpte ett wonderpowder från makeup store, kastanjevatten, 

diadem och en glittereyeliner från makeup store. lägger in bilder på det när jag

orkar. 

 

när vi var och handlade på makeup store så blev vi fotade och upplagda 

på personalens blogg: http://www.gabbi-butterfly.blogspot.com/

haha! as ful bild men men.

 

vid fem mötte vi linda, danne, henke och länn och så käkade vi på kebabhouse

och sen såg vi kenny starfighter. riktigt rolig film. verkligen min dåliga humor, haha.

när bion var klar visade det sig att vi precis missat bussen och det var en timme kvar

tills nästa, så vi satte oss på donken. sjukt tjurig tant som jobbade där som sa när vi 

handlade: "ah, ni får bara sitta här 20 minuter, och då är jag snäll! ni får inte sitta här om ni inte köper något".

hatar sånna människor, bittra. blä.

 

vi kom iallafall hem sen, men jag hade tappat min nyckel inne i stan så marias pappa

skjutsade oss till huset där jag fick hämta dem. när vi kom tillbaks till lägenheten 

så mötte vi filip och massa killar som kom upp och umgicks lite, trevligt trevligt.

 

nej nu ska jag och maria se  på film eller nått (;

 

PUSS

<3

 

bilden från make up store bloggen, josefin maria och jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0