fredagen

hallååå

fredagen har gått ovanligt fort. två timmar projekt inför prag. jag och frida gjorde

ett quiz om sverige till klassen som vi ska redovisa om sverige för i tjeckien. 

sen drog vi in till stan och käkade på nancy's! muums.

efter det så var det bara fysik, där jag mest sov, och idrott. vi hade i stora hallen

(östertäljehallen) och körde innebandy, skitkul!

 

efter skolan mötte jag maria så åkte jag med henne hem, sen följde hon 

med hit. nu ska vi alldeles straxt vandra iväg till lena ström och träffa våra

mammor och andra mammor och döttrar för mamma-dotter middagen, mysigt!

vad det blir efteråt får vi se (;

 

hoppas ni får en mysig fredagkväll!

PUSS

<3

 

världens bästa maria <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0