hela livet blev en helg

SÅ JÄVLA KLOCKRENA:

http://www.youtube.com/watch?v=hVj1wK70Whw&feature=related

 

helt seriöst, henrik dorsin måste vara en av svergies bästa komiker. såg tyvär

inte melodifestivalen så missade den här "tingeling"-låten. fyfan vad bra!

den här hiphop versionen där de driver med sveriges mest kända rappare

är så ofattbart bra alltså. 

 

dagen idag bestod tillmesta dels av Matte B, inte min favorit.

Fick tillbaks Biologi A provet i evolutionär biologi, och jag fick.... MVG!!!!!

så jävla nöjd. som uppmuntran ska jag få jeansjackan från jc jag suktat efter

så länge! ska shoppa i morgon med maria och jossan, ska handla lite grejer 

inför prag. solglasögon (de andra försvann på finska föreningen) jeansjackan

och ett par riktigt snygga skor. ska bli så kul! 

 

på kvällen ska vi träffa några av mina killkompisar och se kenny begins. helt seriöst,

man måste se den. kenny är ju kult!

 

helgen för övrigt ser ut att bli riktigt bra, ska hoppa in i duschen nu! slänger in en 

dagens outfit i morgon, efter önskemål av anonym läsare... haha.

 

PUSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0