HELG

EGOYOYO

 

funderar på att sluta använda mitt löshår? mitt vanliga hår har blivit okej

längd. men jag känner mig så tråkig utan det? hm. fredag får bli en test-dag.

 

mötet idag gick helt okej, kändes som att vi faktist gick frammåt. fick ett preliminärt

datum till den här kvällen vi ska anordna, 16 maj. så om ni har lust är det bara

att komma förbi ragnhild den kvällen. kostar 40 kr att komma in, men då får

man ju också se en massa fina uppträdanden (; jag och danne (och förhoppningsvis

emoemma om hon ändrar sig) ska uppträda bland annat!

 

efter mötet var det en himla massa matte, biologi och geografi. 

när skolan var slut skulle 'ragnhild raving rangers' (vårt nystartade innebandylag på skolan)

ha sin första träning. 5 tjejer närvarade och så kom det några killar också. det ska

ju egentligen vara ett tjejlag, haha.

väldigt oseriös träning, men det var kul!

 

vid 17.22 åkte jag hem, drog till gymmet och styrketränade lite med mattis. bokade in ett

möte med cecilia som ska bli min personliga tränare. känns skönt att få nån som 

pushar en lite, och lägger upp ett schema. min personliga målsättning är ju att 

komma in på rosersbergs alternativt lunds brandmansutbildning om 2 år, och det är ganska

tuffa intagningar.

 

vart himla långt det här? ska nog ta och sluta. i morgon är det reseplanering inför 

prag hela förmiddagen! ska bli kul som omväxling mot allt plugg.

 

hörs i morgon

PUSSS

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0