hemma

hallå!

 

festen igår var jättekul, roligt att parta med trosafolket. 

en himla massa folk var det. är uppe med tuppen eftersom josefin

ska och jobba, måste se till så att hon kommer iväg och så att hon 

fått lite mat i sig.

kvällen igår började då jag fick åka med min gulliga chef som skulle hem,

blev avsläppt vid kyrkan där allihop väntade. vi gick en stund tills vi kom fram

till festen. sen var vi där ett bra tag. och när det blev dags att åka hem blev

det panik eftersom vi inte hade några pengar = ingen taxi. som tur var ställde

ante upp och skjutsade hem oss för 100 kr. snäll kille det där.

när vi kom  hem åt vi en massa vaniljfil och jossan la bananerna i tvättkorgen?

 

förlåt alla jag ringde igår, har satt i system att ringa alla jag känner när jag är på fest. hm.

ska äta nånting, är svinhungrig. skriver senare idag.

 

PUSS

<3

 

återanvändning av bild - orkade inte ladda upp någon ny (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0