jobb

hejsan!

 

hemma från södertälje nog, trodde helt seriöst att jag skulle kissa på 

mig på vägen hem. hemskt. men jag hann hem, haha.

träffade som sagt tjejerna jag ska bo med i prag (utom linda som var sjuk)

och skulle planera lite inför resan. vart mest snack om annat, haha ;)

 

nu ska jag snart kila iväg till jobbet och jobba i 5 och en halv timme. inte så där

tok-sugen på att jobba kankse, men allt är värt det när pengarna trillar in på

kontot. 

 

ikväll efter jobbet åker jag till vagnhärad på fest. bild där nere på vad jag hade 

tänkt och ha på mig. får nog byta om jobbet tror jag. hm.

 

ska kila! ha en underbar lördag!

PUSS

<3

 

svart tröja - gina tricot

kjol med tyll - hm (fridas)

skor med spets - scorette

leggings - hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0