muffins

36 stycken muffins blev det

 

vi "kom överens" om en grej i min klass i början av ettan. låter ens mobil under

lektionen måste man bjuda hela klassen på fika. egentligen borde det vara

andré som bjuder alla eftersom hans mobil låtit massa gånger före min.

men nån måste ju börja. så idag var jag bull-morsa och bakade 36 muffins!

skulle egentligen blivit 40, men åt väl för mycket smet. haha. 

egentligen får jag inte äta några muffins. men jag åt smeten? undrar om det gills.

jag frida och niklas har nämligen en grej som gör att man inte får äta nått fett typ.

hoppas dem inte blir arga, haha.

 

möte i morgon 8.30 inför ragnhildkvällen, får se om någon skulle bestämma sig för att

vara positiv denna gången? hm. 

 

PUSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0