museum

hallå

 

idag var skolan kort. bra det. började med möte där de flesta var väldigt

negativa vilket är väldigt tråkigt, men men. nu får det gå som det går helt enkelt.

efetr mötet var det matte i typ två och en halv timme, och sen luuunch.

 

efter lunchen åkte min klass och N08 till naturhistoriska riksmuseét. lite frågor 

och grejer sen en jättelång ( eller den kändes jättelång ) föreläsning om Darwin.

inte det roligaste jag gjort kanske.

 

sen blev det donken och en massa damsugare, muums. nu ska jag försöka

plugga på jävla geografin som vi har tills  imorgon. blä.

vad negativ jag är idag? hm.

pusssss

<3

 

nu har jag tröttnat på att känna mig som en komplett idiot. du har tappat mitt intresse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0