mysigt

jag och rebecca i nian, på party hos kalleee

 

middagen hos ström blev jättelyckad! supegod mat (planka från trossen)

potatisgratäng, och en massa choklad och glass med varma hallon. 

mammorna var väldigt glada och blev gladare ju längre tiden gick...haha...

 

efter ett tag gick jag maria rebecca och maria hem till mig, satte oss på min

balkong med en massa värmeljus och filtar och rökte vattenpipa och pratade, 

mysigt var det! bara ta det lite lugnt.

 

i morgon blir det ganska tidig uppgång, redan vid nio! oj oj oj alltså. haha.

ska träffa frida, linnea, linda, linda, malin och emma på Nancy's och äta frukost.

vi ska börja planera inför prag-resan, vad alla ska ta med sig och sånt. 

alla är så himla upptagna att det enda vi kunde få till var en frukost, och den

enda dagen som funkade var i morgon. men det är trots allt bara 12 dagar kvar

så det är väl inte så tidigt kanske. 

 

i morgon ska jag ju även jobba 16-21. missar 21.05 bussen till vhd, så vid 22.00 

åker jag till vhd där det ska vara party. hoppas det blir skitkul! skönt och koppla

bort allt ett tag och bara ha kul.

 

nu ska jag ringa frida och prata med henne en stund;)

 

PUSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0